Sunday, December 7, 2008

Placebo - Meds

I was alone, falling free,
trying my best not to forget.
What happened to us, what happened to me,
what happened as I let it slip.

I was confused by the powers that be,
forgetting names and faces.
Passers by were looking at me
as if they could erase it.

Baby, did you forget to take your meds?

I was alone staring over the ledge,
trying my best not to forget.
All manner of joy, all manner of glee
and our one heroic pledge.

How it mattered to us, how it mattered to me
and the consequences.
I was confused by the birds and the bees
Forgetting if I meant it.

Baby, did you forget to take your meds?



Μετά από πολλά ακούσματα , είμαι σίγουρος για το νόημα του τραγουδιού :

Ο μονόπλευρος έρωτας που βιώνεται μόνο από τον παθόντα, ενώ αντιμετωπίζεται και από τον αποδέκτη αλλά και από τους γύρω του σαν ασθένεια. Στην αρχή εκφράζει το πόσο προσπαθούσε να μην ξεχάσει. Έπειτα, αφού διαχωρίσει τις καταστάσεις "What happened to us" με "what happened to me", κατηγορεί τον εαυτό του που το άφησε να ξεγλυστρίσει.
"I was confused by the birds and the bees, forgetting if I meant it" : Δεν χρειάζεται να εξηγήσω πότε χαίρεται κανείς σαν χαζοχαρούμενος τα πουλάκια και τις μελισσούλες, reference ερωτοχτυπημένου ξεκάθαρο. Αλλά η ουσία είναι μία :

"Baby, did you forget to take your meds?" ξεκινά να λέει πρώτα η γυναικεία φωνή, σαν να του λέει "πας καλά; Εσύ και εγώ;" και στο τέλος του τραγουδιού το λέει ο ίδιος προς εκείνη, πράγμα που δείχνει πως η "αρρώστια" είναι θέμα οπτικής γωνίας.

No comments: